תוכן הקורס ומטרתו
בקורס יילמדו שיטות אמפיריות להסקה סיבתית, בדגש על יישום השיקות בהקשרים עסקיים שונים, תוך התמקדות בדוגמאות משווקים דיגיטליים. כל יחידת נושא תכוסה תחילה מזווית תיאורטית, נבין את האתגר והגישה המתודולוגית להסקה סיבתית. לאחר מכן ניישם את השיטה תוך פתרון בעייה עסקית, שיכלול ניתוח דאטה ויישום השיטה ב-R.
הקורס יתמקד בהסקה סיבתית ממידע תצפיתי או קוואזי-ניסויי, כלומר דאטה שלא התקבל מניסוי אידיאלי. לפיכך הקורס משלים את הנלמד בקורס "ניסויים עסקיים דיגיטליים" (1242.3272) ומומלץ לקחת את שניהם (בסדר המתאים לכם).
לסילבוס המפורט