תוכן הקורס ומטרתו
בעולם התחרותי של ימינו סטורי-טלינג, משמע הסיפור של החברה, הוא אחד הכלים המרכזים ביותר להצלחה עסקית. מתאגידי ענק ועד חברות סטארט-אפ בשלבים ראשונים - כולם מבינים שחברה זקוקה לסיפור טוב.
"היום כל יזם חייב להיות קודם כל מספר סיפורים טוב. סיפור טוב הוא קריטי להצלחה," קבע היזם המפורסם ריצ'רד ברנסון (VIRGIN). גם 'מקינזי' וכל חברות הייעוץ מחזיקות בדעה זו. אז מדוע הפך הסיפור לכלי כה חשוב להצלחה עסקית? כי משחר ההיסטוריה אנשים יודעים לצרוך מידע באמצעות סיפורים, ויותר מעובדות, אנשים זוכרים סיפורים. סיפורים מעוררים באנשים הזדהות, פונים גם אל הרגש שלהם, גורמים לאנשים: לעצור, להזדהות ולזכור. כיום ברור בעולם העסקי כי סיפור מחבר אנשים לחברה ולמטרותיה.
אך מהו סיפור טוב? בקורס נלמד את אמנות הסטורי-טלינג, איך מספרים סיפור? איזה כלים נדרשים כדי לספר סיפור? נגבש הבנה לגבי אופיו של סיפור בעולם העסקי. נלמד לכתוב, לברוא גיבורים, לגבש קווי עלילה, להתאים סיפור לערכים של התקופה. בקורס נעניק לסטודנטים את כל המיומנות הנדרשות כדי להשתמש באמנות הסטורי-טלינג לכל מטרה. כמו כן נתנסה יחדיו בכתיבת סיפורים, ובעבודה בקבוצות סביב גיבוש סיפור לחברה.
לסילבוס המפורט