תוכן הקורס ומטרתו
כאשר חברה בוחרת את היתרון האסטרטגי שלה, היא צריכה להעריך כיצד האסטרטגיה תשפיע על התנהגות השחקנים האחרים בסביבה העסקית: מתחרים, מפיצים וספקים. מטרת הקורס היא להציע דרכים לניתוח ולחיזוי תגובה אסטרטגית של חברות בסביבה תחרותית. בקורס נתמקד באסטרטגיות לבידול מוצרים, ההשפעה האסטרטגית של חוזים אנכיים שבין יצרנים ומשווקים על התחרות בשוק, אסטרטגיות לכניסה ולהרתעת כניסה, שווקים דו-צדדיים ומידע אסימטרי.
לסילבוס המפורט