תוכן הקורס ומטרתו
בתקופה האחרונה הדרישה לידע ומקצוענות בעולם הפרסום הפרוגרמטי בנסיקה. מותגים, חברות, יזמים וחברות סטרארטאפ משנים את התפיסה השיווקית שלהם לכיוון הדיגיטל כמניע רווח ומכירות ראשי לכל עסק. עולם המסחר המקוון פורח ותקציבי הפרסום של החברות נוטים מהשקעה נישתית בפרסום בדיגיטל למנוע מכירות ולידים מרכזי לכל ארגון.
הסטודנט יקבל מקרה אמיתי ומבט מקרוב לכל תהליך הקמפיינים ברשתות החברתיות ? החל מקבלת בריף לקוח, למחקר תוך שימוש במגוון כלי מחקר אונליין ועד לביצוע מלא של האסטרטגיה ברשתות החברתיות, הכולל ניתוח תוצאות והסקת מסקנות שיווקיות של ה-KPI.
הקורס ילווה במגוון דוגמאות מקמפיינים חיים מהארץ והעולם: נדון במהלכים של מותגים גדולים אבל גם עסקים מקומיים ושירותים במיקומים שונים בעולם, חנויות מסחר מקוון וסטראטאפים. זהו קורס מבוסס פרויקט חי ובמהלך כל שיעור הכיתה תדון בשלב הבא בקמפיין אמיתי, והסטודנטים יקבלו משימות מהמציאות היומיומית של מנהלי קמפיינים ברשתות חברתיות.
לסילבוס המפורט