תוכן הקורס ומטרתו
הקורס הינו קורס שיווק מתקדם, המיועד לסטודנטים/יות המעוניינים/ות להתעמק באתגרים המרכזיים והחשובים ביותר, המונחים לפתחו/ה של סמנכ"ל השיווק, בעידן העכשווי.
הקורס מאגד תיאוריות מתחומים שונים של ניהול השיווק ויישום משולב שלהם, לשם הכרה קרובה ויסודית של הסוגיות המרכזיות בהם עוסקים מנהלי/ות השיווק בעת התמודדות עם אתגרים שיווקיים מורכבים. הקורס קושר בין תיאוריה לפרקטיקה באמצעות ניתוח מקרי בוחן אמיתיים ועדכניים, שיוצגו בפני הסטודנטים/יות על ידי מגוון רחב של מרצים/ות אורחים/ות: מנכ"לים וסמנכ"לים העומדים/ות בראש התאגידים הגדולים ואשר נחשבים/ות לאנשי/נשות השיווק המובילים/ות בישראל.
במסגרת הקורס יעסקו הסטודנטים/יות בתחומים השונים של העשייה השיווקית, תוך מיקוד
באתגר או בעיה מרכזית בכל תחום. אנשי/נשות השיווק הבכירים/ות יחשפו בפני הסטודנטים/יות את "סודות המקצוע" ויציגו את המהלכים שהובילו להצלחות שיווקיות גדולות, את הלקחים שנלמדו מכישלונות ואת האתגרים מולם הם ניצבים/ות בעולם העסקי המשתנה. הסטודנטים/יות ייקחו חלק במתן פתרונות להתמודדות עם האתגרים השיווקיים שיוצגו בקורס.
לסילבוס המפורט