תוכן הקורס ומטרתו
היקף הקורס: 1 י"ס
הקורס עוסק באופן בו חברות ופירמות בתחומי עיסוק שונים יכולות לגבש וליישם אסטרטגיה תחרותית, לייצר יתרון תחרותי ארוך טווח ובר קיימא. הקורס מאפשר לסטודנטים את הכלים לנתח את הסביבה והסיטואציה התחרותית של הפירמה ולזהות את המשאבים והיכולות היחודיים המאפשרים לבנות הצעת ערך ייחודית ללקוחותיה. הסטודנטים ילמדו ויחוו דרכים שונות לבחירת אסטרטגיה מועדפת וליישומה תוך שילוב מודלים, תאוריות ודוגמאות רבות מהעולם העסקי. נלמד כיצד לנתח את הסביבה העסקית המורכבת, הגלובאלית והדינאמית של המאה ה 21, כיצד לנתח דילמות אסטרטגיות, כיצד להתמודד מול האתגרים וסוגיות בהובלת תהליכי נהול אסטרטגי.
לסילבוס המפורט