תוכן הקורס ומטרתו
מטרת הקורס להקנות לסטודנטים ידע תאורטי בסיסי על התפתחות הגישה ההתנהגותית-קוגניטיבית (CBT-Cognitive Behavior Therapy) ויישומיה. הקורס יכלול הכרת המודלים מהגישה ההתנהגותית (פבלוב, סקינר, בנדורה ואחרים), הגישה הקוגנטיבית (אליס ובק) ומודלים שהתפתחו מהגישה ההתנהגותית- קוגניטיבית (הגישה הקונסטרוקטיבית, קשיבות עצמית - mindfulness, מודל שליטה עצמית; מודל עיבוד מידע). בנוסף, יוצג הקשר בין הגישה ההתנהגותית-קוגניטיבית לבין העבודה הסוציאלית כפרופסיה.
הסילבוס המפורט מפורסם לתלמידי הקורס בלבד