תוכן הקורס ומטרתו
בעולם משתנה, גם השיווק לא מפסיק להשתנות ומחייב למידה של טכניקות וכלים שמתאימים לאותו רגע בזמן. במסגרת הסדנה תקבלו כלים איך לנהל קמפיינים דיגיטאליים כיום תוך יישום הידע בפועל במסגרת התמחות והתנסות במשרדי פרסום דיגיטליים ומחלקות שיווק דיגיטליות. הסטודנטים יקבלו הכשרה לעבודה עם כלים דיגיטאליים מתקדמים המשמשים את החברות המובילות במשק בפלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, יוטיוב, טיק טוק או אינסטגרם. תלמדו לדבר את השפה של משווקים דיגיטליים -CTR, AI, Programmatic, SEM, SEO, DATA, PPC . תבינו אך מתכננים קמפיין FULL FUNNEL בעולם דיגיטאלי, איך מציבים יעדים, מה צריך לקחת בחשבון ואיך מודדים. נכיר את המערכות השונות שמשתמשים בהן לרכישה, ניהול ומדידה של מדיה דיגיטלית. הסדנא דורשת הגעה לעשרה שיעורים בכתה ולאחר מכן ליציאה להתמחות של כ120 שעות במשרדי פרסום או מחלקות שיווק.
הסילבוס המפורט מפורסם לתלמידי הקורס בלבד