חזרה

סילבוס

מספר קורס 1085-3146-01
שם הקורס מאסטר קלאס תכנון וניהול מדיה דיגיטלית
יחידה אקדמית הפקולטה למדעי החברה ע"ש גרשון גורדון -
תקשורת
מרצה גב' אוריה עליזה ממןצרו קשר
צור קשר דוא"ל: oriahmaman@tauex.tau.ac.il
שעות קבלהבתאום מראש
אופן ההוראה סמינר
שעות סמסטריאליות 3
סמסטר א' תשפ"ד
יום ד
שעות 08:30-10:00
בניין נפתלי - מדעי החברה
חדר 422
סמסטר ב' תשפ"ד
יום
שעות
בניין
חדר
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

בעולם משתנה, גם השיווק לא מפסיק להשתנות ומחייב למידה של טכניקות וכלים שמתאימים לאותו רגע בזמן. במסגרת הסדנה תקבלו כלים איך לנהל קמפיינים דיגיטאליים כיום תוך יישום הידע בפועל במסגרת התמחות והתנסות במשרדי פרסום דיגיטליים ומחלקות שיווק דיגיטליות. הסטודנטים יקבלו הכשרה לעבודה עם כלים דיגיטאליים מתקדמים המשמשים את החברות המובילות במשק בפלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, יוטיוב, טיק טוק או אינסטגרם. תלמדו לדבר את השפה של משווקים דיגיטליים -CTR, AI, Programmatic, SEM, SEO, DATA, PPC . תבינו אך מתכננים קמפיין FULL FUNNEL בעולם דיגיטאלי, איך מציבים יעדים, מה צריך לקחת בחשבון ואיך מודדים. נכיר את המערכות השונות שמשתמשים בהן לרכישה, ניהול ומדידה של מדיה דיגיטלית. הסדנא דורשת הגעה לעשרה שיעורים בכתה ולאחר מכן ליציאה להתמחות של כ120 שעות במשרדי פרסום או מחלקות שיווק.



הסילבוס המפורט מפורסם לתלמידי הקורס בלבד
מטלות הקורס

עבודה סמינריונית

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00