תוכן הקורס ומטרתו
הקורס עוסק בגישה האסטרטגית של שיווק חברתי כדי לקדם נושאי חברה, בריאות או סביבה. השיווק החברתי אינו פרסום, אלא גישה המתבססת על עקרונות שיווקיים המיועדת לקדם התנהגות חברתית, סביבתית או בריאותית גם בקרב אוכלוסיות שהנושא לא כל כך מדבר אליהן, ולכן הפעילות השיווקית צריכה להיות אטרקטיבית, מעניינת, ומעוררת מחשבה. הקורס משלב לימוד של העקרונות של השיווק החברתי ושל מודלים ותיאוריות של השפעה על התנהגות עם עבודה יישומית של פיתוח אלמנט של שיווק חברתי. בחלקו היישומי של הקורס הסטודנטים/יות ישתפו פעולה עם ארגון שפועל לקידום נושא חברתי/בריאותי או סביבתי, ויפתחו אלמנט תקשורתי-שיווקי או תכנית למטרת שיווק חברתי, כגון, סרטונים, כרזות, פוסטים לרשתות חברתיות, אירוע שיווקי ,ועוד. למטרת פיתוח ויישום האלמנטים התקשורתיים/התכנית השיווקית, הסטודנטים/יות יערכו מחקר מקדים לאפיון חסמים ותמורות והערכה מעצבת.
הקורס נעשה בשיתוף עם תכנית "מתחברים +", וכולל השתתפות בפרויקטים של מעורבות חברתית בשטח ובבניית מהלך שיווק חברתי לארגונים חברתיים/ציבוריים.
הסילבוס המפורט מפורסם לתלמידי הקורס בלבד