תוכן הקורס ומטרתו
שעות: 4 ש"ס
משקל: 3
דרישות קדם: ניתוח ועיצוב מערכות מידע
מטרת הקורס היא הקניית ידע והבנה של התיאוריה, המתודולוגיה והטכניקות ליישום מערכות לניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management Systems): תפיסת ה CRM, מודל לניהול מערכתי של קשרי לקוחות, סקירה טכנולוגית, פירוט תהליכים עסקיים בתחום שירות הלקוחות, מכירות ושיווק, מתודולוגיית יישום והטמעה, לימוד וניתוח Case Studies, CRM אנליטי ו CRM BI.
הקורס מלווה בסדנא (תרגול) בה מיושמים הידע והטכניקות הנלמדים בקורס דרך עבודה על מערכת ה CRM מהמובילות בעולם - מערכת SalesForce.com .
לסילבוס המפורט