חזרה

סילבוס

מספר קורס 1264-3218-01
שם הקורס שיווק טרנדים והשפעות חברתיות
יחידה אקדמית הפקולטה לניהול ע"ש קולר -
מנהל עסקים-התמחות בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות
מרצה ד"ר לירז לסריצרו קשר
צור קשר דוא"ל: lirazlas@post.tau.ac.il
שעות קבלהבתאום מראש
אופן ההוראה שיעור
יחידות סמסטריאליות 1
סמסטר ב' תשפ"א
טווח תאריכים 14/02/2021 - 18/02/2021
שעות 17:00-21:00
בניין
חדר
הלימודים מתקיימים כל יום בתאריכים הרשומים לעיל, קורס מקוון במלואו
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

היקף הקורס: 1 י"ס
קורס בחירה.
דרישות קדם: ניהול השיווק 1264.2413

תיאור הקורס ומטרותיו
לכולנו יש מוצר, מסר, רעיון או התנהגות שהיינו רוצים להפיץ באופן מדבק כאש בשדה קוצים, במילים אחרות - כולנו היינו רוצים ליצור "טרנד".
מהו טרנד? מדוע מוצרים מסוימים הופכים לפופולאריים בעוד אחרים נכשלים? אילו מאפיינים יכולים לסייע ביצירת טרנד? אילו גורמים משפיעים על אימוץ חברתי? כיצד פועלות קבוצות? מה משפיע עליהן ועל חבריהן? האם קיימים חברים בקבוצה, בארגון או בקהילה המשפיעים על הצלחת הטרנד יותר מאחרים?
הקורס בוחן כיצד מוצרים, רעיונות והתנהגויות הופכים פופולאריים ('טרנדיים'), ודן במספר גורמים העשויים לתרום להצלחת טרנד, ביניהם מאפייני המוצר/רעיון/שירות, מאפייני המסר, תהליכים חברתיים-קבוצתיים, תהליכים פסיכולוגיים אישיים ובינאישיים, מאפייני קהלי יעד שונים ועוד.



הסילבוס המפורט מפורסם לתלמידי הקורס בלבד
מטלות הקורס

עבודת בית

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

קורסי קדם נדרשיםניהול השיווק (12642413)

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00