תוכן הקורס ומטרתו
הקורס מתמקד בתופעת ה Engagement ? ההשתתפות והמעורבות של המשתמשים באתרי האינטרנט. כיום, כאשר קהילות מקוונות נפוצות יותר מאי פעם, אתרים רבים מאמצים לעצמם מרכיבים קהילתיים או חברתיים על ידי שימוש בחברויות, טוקבקים, פידבקים ודפי שיחה כדי לתת ערך מוסף לאתר ולהגדיל את השימושיות, החווייתיות וכן שביעות הרצון וזמן השהות של המשתמשים. על כן, קיימת חשיבות גדולה ביכולת לתכנן, לאפיין, לעצב ולמדוד כלים ויישומים אלו. בקורס זה נבחן סוגיות מרכזיות בחקר ההשתתפות והמעורבות בסביבות וירטואליות עם תובנות מעולם ניהול הטכנולוגיה וחווית המשתמש.
החלק הראשון עוסק בניסיון להגדיר את מושג ה Engagement ולכמתו, וכן במחקרים שעוסקים בהשפעת השתתפות ומעורבות משתתפים על משתנים כלכליים והתנהגותיים. החלק השני של הקורס יכלול תרגול של כלים אנליטיים ואיכותניים ותרגול מקרי דוגמא.
לסילבוס המפורט