תוכן הקורס ומטרתו
המושג "חוויית משתמש", User Experience, או UX בקיצור, הפך בשנים האחרונות לסוג של באז. כולם מדברים על UX, כולם חושבים על UX, והביקוש למאפייני UX למגוון רחב של חברות בכל העולם (הייטק, סטרטאפ, תקשורת, מסחר אלקטרוני, שירותים ועוד) הולך וגובר משנה לשנה.
אבל כיצד מאפיינים חוויית משתמש? ממה מתחילים? איך מוודאים שחוויית המשתמש שאפיינו אכן מוצלחת?
במסגרת הקורס, נעסוק בהרחבה בכל הנושאים הקשורים לאפיון חוויית משתמש ב- web, במובייל, באפליקציות ובמערכות מידע, ניגע בהיבטים תיאורטיים חשובים, נכיר מתודולוגיות מתחומי הפסיכולוגיה, התנהגות הצרכנים וה- HCI, ונראה דוגמאות קונקרטיות רבות מאתרים, אפליקציות ומערכות.
בנוסף, לאורך הקורס, נבצע מספר תרגילי אפיון UX מעשיים לשיפור אופן המחשבה והביצוע.
הקורס אינו דורש ידע טכני או ידע קודם כלשהו, ומתאים לכל סטודנט/ית לתואר שני (מערכות מידע, התנהגות, שיווק וכדומה), המעוניינ/ת לעסוק בפועל בתחום, לעבוד מול אנשי מקצוע מהתעשייה, או לשפר את יכולותיו/ה הניהוליות בהיבטים של חוויית משתמש.
לסילבוס המפורט