תוכן הקורס ומטרתו
מדי שנה מקיימת חברת L'OREAL את תחרות L'OREAL Brandstorm שהינה תחרות בינלאומית, המציבה אתגר שיווקי בפני סטודנטים למנהל עסקים, המתמחים בשיווק.
קורס פרוייקט זה, הינו חלק מההקבץ בניהול חדשנות בשיווק.
הקורס מיועד לסטודנטים מצטיינים המעוניינים להתנסות בהתמודדות עם אתגר שיווקי אמיתי. במסגרת הקורס כל צוות סטודנטים ינהל מחקר שיווקי מעשי ועצמאי ויגבש אסטרטגיה ותכנית פעולה להתמודדות עם אתגר זה.
בסיום הקורס תתקיים תחרות פנימית, ברמת הפקולטה, וייבחרו שני צוותים שייצגו את הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, בתחרות הארצית.
הצוותים שיבחרו לייצג את הפקולטה בתחרות הארצית יתכוננו לתחרות במהלך המחצית הראשונה של סמסטר ב' (ויזוכו ב- 2 ש"ס נוספים) במסגרת קורס L'OREAL Brandstorm II. מידע נוסף מופיע בסילבוס הקורס.
שימו לב - אם אתם מעוניינים להשתתף בקורס עליכם למלא את שאלון הקבלה המקוון שיתפרסם במהלך הקיץ. לאחר מילוי השאלון, הודעה על קבלה (או אי קבלה) לקורס תישלח אליכם במהלך השבוע הראשון של ספטמבר, והרישום לקורס יבוצע ישירות מול המזכירות (ולא באמצעות תהליך ה-Bidding. ).
לסילבוס המפורט