תוכן הקורס ומטרתו
היקף הקורס: 2 י"ס
דרישות קדם: ניהול השיווק
דרישות קדם מומלצות: התנהגות צרכנים; ניהול מותגים
תקשורת שיווקית היא הכרחית לצורך קידום מותגים, מוצרים, שירותים ורעיונות של ארגונים. השאלה החשובה היא איך לנהל תקשורת שיווקית נכון? איך להגיע לקהל היעד הנכון עם המסר הנכון ולהשפיע עליו? הקורס בתקשורת שיווקית מספק את הידע והתובנות ההכרחיות ליישום תקשורת שיווקית משולבת. הקורס ידון בדרכים לגיבוש תכנית תקשורת שיווקית משולבת יעילה להשגת יעדי הארגון תוך התייחסות לקשיים והאתגרים הניצבים כיום בפני מנהלי השיווק הפועלים בעולם רווי ערוצי תקשורת שונים ומגוונים. הקורס יסקור מודלים תיאורטיים מסורתיים בתחום התקשורת השיווקית כמו גם סוגיות שנויות במחלוקת הנוגעות לאסטרטגיות לא-מסורתיות המתהוות בתחום.
לתשומת לב: תלמיד שלמד את הקורס 1231.3403 - "תקשורת שיווקית" מנוע מלהשתתף בקורס זה.
לסילבוס המפורט