תוכן הקורס ומטרתו
חברות עסקיות פועלות היום בסביבה בינלאומית דינמית שמאופיינת בהשפעות של התפשטות נגיפים, שינויי אקלים ומאבקים פוליטיים וכלכליים. הלקוחות והמתחרים יכולים להגיע ממדינות שונות בעולם והמודלים העסקיים משתנים לעתים קרובות כתוצאה מהתקדמות טכנולוגית ושינויים בסביבה העסקית. ההתפתחויות בעולם הגלובלי והדיגיטלי יוצרות אתגרים והזדמנויות חדשות.
מטרות הקורס כוללות שיפור ההבנה של ההתפתחויות הגלובליות על החשיבה העסקית ושיפור היכולת לחשוב בצורה אסטרטגית על נושאים בשיווק גלובלי. פיתוח יכולת בניה ויישום של תכניות בשווקים בינלאומיים כולל משא ומתן ועבודה עם שותפים אסטרטגיים. רכישת ידע והבנה של הסביבה העסקית הבינלאומית, המהלכים התחרותיים של חברות שונות, ההבדלים בין שווקים והאסטרטגיות המתאימות לשווקים שונים. הקורס מאפשר לתרגל אבחון וניתוח בעיות של תכנון ובקרה בשיווק גלובלי.
לסילבוס המפורט