תוכן הקורס ומטרתו
קורס זה הינו קורס שיווק מתקדם, המיועד לסטודנטים המעוניינים להתעמק בהיבטים החשובים עמם מתמודדים מנהלי השיווק בתאגידים בינלאומיים בתהליך ה"גלוקליזציה" ? שילוב זהות מקומית בתוך הזהות הגלובלית.
במהלך הקורס, יתוודעו הסטודנטים לסוגיות יומיומיות וייחודיות עמם מתמודדים מנהלי שיווק המשווקים מוצר או שירות של תאגיד בינלאומי גדול לקהל מקומי, ובמיוחד הקהל הישראלי, כגון: יצירת זהות מקומית על רקע הזהות הגלובלית, תכנון עבודה שנתי בראי אירועים גלובליים ומקומיים, יצירת שיתופי פעולה עם גורמים ממקומות שונים בעולם, ניהול צוותי שיווק שמקורם במדינות שונות, ניהול משברים, בניית קמפיינים ועוד.
לסילבוס המפורט