תוכן הקורס ומטרתו
הקורס מציג את התיאוריה והפרקטיקה של הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט בדגש על עולם ה lead generation (אם כי חלק גדול מהנושאים רלוונטיים גם לעולם ה ecommerce). הקורס מתחלק לשלושה חלקים עיקריים: כיצד מגייסים תנועה לנכסים אינטרנטיים, כיצד מניעים את התנועה לפעולה (למשל גורמים למבקרים באתר לרכוש או לפנות), כיצד בונים משפך שיווקי, מטפחים מערכת יחסים עם לקוחות ומתעניינים ובונים מותג מצליח ברשת האינטרנט. הקורס יינתן בדגש מעשי וכמותי ויהיה מבוסס בעיקר על דוגמאות מתוך מציאות עסקית ומקרי בוחן.
חשוב לציין שהדגש של הקורס אינו בהפעלת הכלים הדיגיטליים השונים (למשל מערכת הפרסום של גוגל) אלא בהבנה של תפקידם במערכת השיווק, המגבלות שלהם ופרמטרים העיקריים להפעלתם האופטימאלית. עם זאת, לאחר הבנת התמונה הגדולה של השיווק הדיגיטלי כפי שתילמד בקורס, לימוד הכלים יהיה יעיל הרבה יותר.
לסילבוס המפורט