חזרה

סילבוס

מספר קורס 1231-3435-01
שם הקורס שיווק ופרסום דיגיטלי
יחידה אקדמית הפקולטה לניהול ע"ש קולר -
מנהל עסקים
מרצה ד"ר אהרון הורוביץצרו קשר
צור קשר דוא"ל: ronihorowitz@gmail.com
שעות קבלהבתאום מראש
אופן ההוראה שיעור
יחידות סמסטריאליות 1
סמסטר א' תשפ"ג
טווח תאריכים 11/12/2022 - 29/01/2023
יום ו
שעות 11:00-13:45
בניין רקנאטי - ניהול
חדר 406
גולדשטיין
הלימודים מתקיימים במחצית השנייה של הסמסטר
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

הקורס מציג את התיאוריה והפרקטיקה של הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט בדגש על עולם ה lead generation (אם כי חלק גדול מהנושאים רלוונטיים גם לעולם ה ecommerce). הקורס מתחלק לשלושה חלקים עיקריים: כיצד מגייסים תנועה לנכסים אינטרנטיים, כיצד מניעים את התנועה לפעולה (למשל גורמים למבקרים באתר לרכוש או לפנות), כיצד בונים משפך שיווקי, מטפחים מערכת יחסים עם לקוחות ומתעניינים ובונים מותג מצליח ברשת האינטרנט. הקורס יינתן בדגש מעשי וכמותי ויהיה מבוסס בעיקר על דוגמאות מתוך מציאות עסקית ומקרי בוחן.

חשוב לציין שהדגש של הקורס אינו בהפעלת הכלים הדיגיטליים השונים (למשל מערכת הפרסום של גוגל) אלא בהבנה של תפקידם במערכת השיווק, המגבלות שלהם ופרמטרים העיקריים להפעלתם האופטימאלית. עם זאת, לאחר הבנת התמונה הגדולה של השיווק הדיגיטלי כפי שתילמד בקורס, לימוד הכלים יהיה יעיל הרבה יותר.



לסילבוס המפורט
מטלות הקורס

בחינת בית

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

קורסי קדם נדרשיםניהול השיווק (12312413) אוניהול השיווק (12632112) אוניהול השיווק (12642413)

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00