תוכן הקורס ומטרתו
מספר מגמות משפיעות היום על הפעילות הבינלאומית ?
? גלובליזציה מחד ואנטי גלובליזציה מאידך
? צמיחתה של סין ככוח גלובלי הן כספק והן כשוק
? התחזקות הענקים הדיגיטליים
? כניסת מתחרים דיגיטלים שמשבשים תעשיות וענפים
? היכולת לממש פניה למיקרו סגמנטים באמצעים דיגיטליים
? כניסה מהירה של טכנולוגיות חדשות כמו big data ו - AI
? ההכרח של חברות לשלב במקביל פעילות דיגיטלית ופעילות מסורתית
? מודלים עסקיים חדשים
? מגיפת הקורונה
מגמות אלו מציבות אתגר לא פשוט למנהלים ובמקביל מייצרת הזדמנויות.
למנהל הישראלי של חברה קטנה יחסית, בדרך כלל, האתגר הוא גדול עוד יותר שכן עליו לאתר זירה מתאימה ומיצוב מתאים מול מתחרים גלובליים ומתחרים מקומיים בכל שוק בו הוא פועל.
הקורס שם דגש מיוחד על האתגרים עמם מתמודד היצואן הישראלי.
נציג כלים ותפיסה מקצועית שיאפשרו למנהל הישראלי להתמודד עם כל סוגיה בה הוא עשוי להיתקל.
נתייחס לסוגיות כמו: בחירת שווקים ולקוחות, שיטות חדירה, איתור ועבודה עם שותפים, יצירת ביקושים בכלים דיגיטליים ועוד.
נתייחס לסוגים שונים של חברות ישראליות יצואניות ? סטרט-אפים, תעשיה מסורתית, B2C, B2B, מוצרים פיזיים ומוצרים דיגיטליים.
נתייחס לשינויים בעקבות הקורונה שחייבה חברות להאיץ את השימוש ב - Inside Sales ובמודלים של חדירה No Touch ו - Product Led Growth.
בקורס ישולבו מרצים אורחים.
לסילבוס המפורט